Regulamin sklepu

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://partynatemat.pl.

  2. Właścicielem sklepu jest:
    SAVANNAH Anna Góra
    z siedzibą: os. Czecha 73, 61-289 Poznań
    NIP: 7831862305
    Kontakt: kontakt@partynatemat.pl

  3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż biletów elektronicznych (e-biletów) na wydarzenia rozrywkowe.


§2 Definicje

  • Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna dokonująca zakupu w Sklepie.

  • Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

  • Sprzedawca – właściciel sklepu partynatemat.pl.

  • Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem https://partynatemat.pl.

  • Bilet elektroniczny (e-bilet) – dokument w formie elektronicznej uprawniający do udziału w danym wydarzeniu.


§3 Zasady korzystania ze Sklepu

  1. Do korzystania ze Sklepu wymagane jest posiadanie aktywnego konta e-mail oraz dostępu do Internetu.

  2. Zamówienie biletu możliwe jest bez konieczności rejestracji konta użytkownika.

  3. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas składania zamówienia.


§4 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać 24/7 poprzez stronę https://partynatemat.pl.

  2. Aby złożyć zamówienie, Klient wybiera wydarzenie, liczbę biletów i wypełnia formularz zakupu.

  3. Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje e-bilet na podany adres e-mail.


§5 Płatności

  1. Sklep umożliwia płatność online za pomocą systemów płatniczych, np. Przelewy24, BLIK, karta płatnicza itp.

  2. Ceny biletów zawierają podatek VAT (jeśli dotyczy) i są podane w złotych polskich (PLN).

  3. Po zaksięgowaniu płatności e-bilet wysyłany jest automatycznie na e-mail Klienta w ciągu 15 minut.


§6 Dostawa

  1. Produkty oferowane w Sklepie to bilety elektroniczne – dostarczane wyłącznie drogą elektroniczną.

  2. Brak możliwości dostawy fizycznej ani odbioru osobistego.

  3. W razie problemów z dostawą biletu, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem info@partynatemat.pl.


§7 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy dotyczącej usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

  2. Oznacza to, że zakupione bilety nie podlegają zwrotowi, chyba że wydarzenie zostanie odwołane.


§8 Reklamacje

  1. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: info@partynatemat.pl.

  2. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Klienta, adres e-mail oraz opis problemu.

  3. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni roboczych i informuje Klienta o sposobie jej rozwiązania.


§9 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest właściciel sklepu.

  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia oraz zgodnie z Polityką Prywatności.

  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.


§10 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie Sklepu.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu – zmiany nie mają wpływu na umowy zawarte przed ich wprowadzeniem.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

Top